Winkelwagen leeg
Uw winkelwagen bevat:
U heeft nog geen producten toegevoegd aan uw winkelwagen.

Call Us:8888888888

Overzichtelijk archiefrek om uw administratie op te bergen

Er zijn administratie stukken die zeker niet weg mogen raken en ook makkelijk vindbaar moeten zijn. Hiervoor kunt u prima een overzichtelijk archiefrek van Kantoormeubelen nv gebruiken. Dit archiefrek kunt u volledig op maat samenstellen.

Kantoormeubelen nv is al ruim 50 jaar actief in de markt van kantoormeubilair. Wij leveren een veelzijdigheid aan meubels voor kantoren zoals bureaus, stoelen, tafels en een veelzijdigheid aan opbergmogelijkheden. Daarnaast leveren we ook goederen aan garages en werkplaatsen zoals werkplaatskasten, gereedschapskasten, werkbanken en vakkenkasten. Ons kantoormeubilair komt van aansprekende leveranciers die garant staan voor een perfecte kwaliteit. De meubels zijn uitstekend geschikt voor langdurig en intensief gebruik.

 

 

 

 

 

Archiefrekken om administratie efficiënt op te bergen

Door onze ruime ervaring in deze branche, weten we ook welke eisen aan de kantoormeubels worden gesteld. Deze moeten niet alleen van een juiste kwaliteit zijn om intensief te kunnen gebruiken, maar ook functioneel zijn om een efficiëntie in de werkzaamheden te waarborgen.

Dit laatste is zeker van belang met betrekking tot de opslag van belangrijke papieren. Een kantoor heeft graag de beschikking over mogelijkheden om deze administratie op een overzichtelijke manier op te bergen, maar het wel binnen handbereik te houden. Onze archiefrekken bieden deze mogelijkheden.

Archiefstellingen op maat

Onze archiefstellingen zijn (met een afmeting van twee meter hoog, 96 cm breed en 32 cm diep) uitstekend geschikt om zeer veel ordners, mappen en andere papieren op een efficiënte en vooral zeer overzichtelijke wijze op te bergen. U zult in één oogopslag kunnen zien welke ordner u nodig heeft en hebt uw volledige administratie binnen handbereik.

Daarnaast zijn er mogelijkheden om stellingen van een gelijke maatvoering eraan te bouwen. Op deze manier kunt u de archiefstellingen op maat samenstellen. Om het geheel volledig passend te maken in uw kantoorruimte heeft u de keuze uit twee kleuren: zwart en grijs.

Uitstekende leveringsvoorwaarden voor uw archiefstelling

Als u een archiefstelling bij ons bestelt, zult u er snel gebruik van kunnen maken. Onze archiefstellingen kunnen we direct uit voorraad leveren en zal binnen slechts één week bij u bezorgd worden. Dit doen we volledig gratis bij bestellingen die hoger zijn dan € 500,- die op een begane grond locatie afgeleverd mogen worden in Vlaanderen of in Nederland. Indien dit niet het geval is, zullen we een kleine vergoeding vragen voor onze transportkosten.

Bedrijven hoeven geen voorschot te betalen bij het plaatsen van de bestelling. De factuur wordt per post toegestuurd. Wij vragen u deze binnen 14 dagen te voldoen. Vanzelfsprekend leveren we niet alleen aan bedrijven maar ook aan particulieren. Mocht u niet in bezit zijn van een ondernemersnummer, vragen we u om de helft van het factuurbedrag vooraf aan te betalen.

Persoonlijk advies over een archiefrek

Kijk gerust rond op onze website om ons veelzijdige assortiment te ontdekken. Zoals u kunt zien kunnen we een heel kantoor, werkplaats of garage volledig inrichten met onze efficiënte opbergmogelijkheden. Mocht u vragen hebben hierover, kunt u ons gerust contacteren. Onze vakkundige productspecialisten nemen graag de tijd voor u om een persoonlijk advies te geven over een archiefrek dat bij uw wensen past of over onze andere kantoormeubels zoals archiefkasten, ladekasten, brandkasten, stapelbakken, stoelen of bureaus.